Národná cena Slovenskej republiky za kvalitu a spoločenskú zodpovednosť
JE VAŠOU PRIORITOU TRVALÉ ZLEPŠOVANIE VO VAŠEJ ORGANIZÁCII?
Zapojte sa do súťaže v oblasti kvality a preukážte svoju výnimočnosť prostredníctvom dosiahnutých výsledkov vo Vašej organizácii. Najlepšie organizácie môžu prostredníctvom súťaže ukázať svojim zákazníkom, ale i dodávateľom, partnerom a ostatným zainteresovaným stranám, že kvalitou svojich produktov alebo služieb, ako aj pozitívnym prístupom k zlepšovaniu a inováciám prevyšujú svojich konkurentov.
STE SPOLOČENSKY ZODPOVEDNOU ORGANIZÁCIOU?
Zapojte sa do súťaže v oblasti spoločenskej zodpovednosti a preukážte svoje spoločensky zodpovedné správanie. Spoločenská zodpovednosť je v súčasnosti považovaná za dôležitú konkurenčnú výhodu organizácie. A čo je nemenej dôležité, spoločenská zodpovednosť, to nie je téma alebo záležitosť iba súkromnej sféry, zodpovedné správanie sa týka aj verejného sektora.
Úrad pre normalizáciu, metrológiu a skúšobníctvo Slovenskej republiky ako koordinátor štátnej politiky kvality vyhlásil 21. ročník súťaže Národná cena Slovenskej republiky za kvalitu a spoločenskú zodpovednosť. Súťaž ako jediná v Slovenskej republike ponúka organizáciám podnikateľského sektora a verejnej správy možnosť vyzdvihnúť svoje silné stránky, zhodnotiť sa podľa európsky uznávaných kritérií a potvrdiť svoju výnimočnosť.
Súťaž je určená pre organizáciu s právnou subjektivitou registrovanou v Slovenskej republike alebo organizáciu a jej organizačnú zložku, ktorá má v rámci organizácie právnu subjektivitu. Najúspešnejšie organizácie v súťaži si preberú prestížne ocenenia v oblasti kvality alebo spoločenskej zodpovednosti počas slávnostného vyhlásenia výsledkov.
Záväznú prihlášku do súťaže je potrebné doručiť úradu do 31. marca 2023. V prípade záujmu o poskytnutie ďalších potrebných informácií o priebehu súťaže kontaktujte kvalita(@)normoff.gov.sk, príp. telefonicky na tel. číslach 02/20 907 253, 252. Podrobnejšie informácie o možnosti zapojenia sa do súťaže nájdete na webovom sídle úradu v časti Kvalita.